onsdag den 10. april 2013

Kold klud i hovedet....Hvorfor mig?

Min kæreste og jeg prøvet at blive gravide i et års tid, uden held da min menstruation lever sit helt eget liv. Jeg begyndte så til diætist, for et lille halvt års tid siden i Hellerup, oppe hos Charlotte Hartvig, da vi tænkte det kunne hjælpe hvis jeg tabte mig.
Se klinikken her. kost-kliniken-immanuel.dk
En anden grund til diætisten var fordi jeg over længere tid har fået taget blodprøver hos min læge, hvor levertal er MEGET høje og jeg drikker kun et par gange om året. Andre tal var også enten højere eller lavere end de burde over LANG tid, bl.a. C-vitamin, som jeg begyndte at spise ekstra af med det samme. Lavt C-vitamin, kan åbenbart påvirke dit levertal, så gav mening da jeg som sagt ikke drikker.
 
Jeg er glad for at gå der og det gik rigtig godt i starten, 4,9 kg de første 3 uger....men så gik det lidt mere stille og så desværre lidt op i vægten december og januar. Nu går det heldigvis nedad igen.

Nu går vi også på fertilitetsklinik i Høje Taastrup hos Bjarne Stigsby. http://www.gynklinik.dk/
Her fandt vi ud af jeg har et MEGET højt insulintal, det ligger normalt på 2-300 og mit er 1600. Så endnu en grund til at spise sundt og undgå de hurtige kulhydrater.

Så nu spiser vi sundt og heldigvis godt og dejligt herhjemme, eller Per og jeg gør, ikke Viktor, min 14 årige bonussøn...kommer forhåbentlig en dag. Smiler.



















 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar